fredag 23 mars 2012

topplista på väg till jobbet

1. Isterblask
Sjukt roligt när familjen Simpsson skulle börja leva kravmärkt. Slutade förstås i en orgie i transfetter där Homer ivrigt sög i sig isterblask. Isterblask och isterhaka. Fett.

2. ICA-kortet
Vissa oroar sig för signalspaning, jag oroar mig för ICAs snokande. När jag storhandlade på ICA-Maxi tidigare firade jag alltid med en Toblerone som jag smällde i mig på vägen hem. Sedan började det dyka upp brev från ICA med färgglada listor som berättade av vi handlade mest av. Toblerone i topp. Avslöjad.

3. Impad
Otroligt vad man kan dra på en cykel... (se bild)


Två hjul och en flygel?

5 kommentarer:

  1. Den sista var riktigt bra!

    PS. Kan varken skriva roliga blogginlägg eller kommentarer idag. Har en tråkdag. Ungefär som en fuldag om du vet vad det är.. DS.

    SvaraRadera
  2. Mår tjyv själv. Ut och ta hand om fåglarna. Solen skiner.

    SvaraRadera
  3. Fåglarna som inte längre har något hem? De hatar mig! ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag handlar tydligen ostbågar mest...känns ju kul...

    SvaraRadera
  5. Kul, så länge inte andra får veta. Rätten att äta ostbågar i smyg, det är vad debatten om integritet handlar om. För övrigt cyklade jag förbi en lapp där det stod "Jesus is watching you". Gissar att han jobbar med övervakningskamror

    SvaraRadera