fredag 30 mars 2012

Topplistan fredag

1.Arga gubben
Han bor hos mig ibland. Jag matar honom, då växer han.
Det är sällan han dyker upp, men han är ingen smickrande figur. Han vaknade till liv imorse när jag cyklade förbi Friends Arena. Sitter också en massa lappar med texten "mot den moderna fotbollen". Fick sin förklaring i DN i morse.

2. Lappland
Hela Solna är täckt med lappar om att det snart är dags att gå på fotboll. Vad är det med Solna och AIK egentligen?

3. Radiodays
Lyssnade på Andres Lokkos och Kristian Luuks podcast när jag cyklade i regnet i morse. De är ett samtal mellan två farbröder om åldrande, sorg och barnvagnar. På vägen hem blir det Filip och Fredriks Podcast. Lika bra, men helt annorlunda. Började lyssna på Jenny Strömstedt och Carina Berg som också har startat en podcast. Hörde inte hela, men lovande.

4.Biltvätt med träningsbyxor
Varje dag får jag erbjudande från lets make a deal i inkorgen. Noll intresserad, men erbjudanden är fantastiska. Idag: Biltvätt med träningsbyxor från Champion och fillerbehandling


En apa som liknar mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar